مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 21:152023-01-13دانش

زمان برگزاری امتحانات لغوشده دانشگاه تهران اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه های استان تهران در روز شنبه 24 دی ماه 1401 به سبب صرفه جویی در مصرف گاز، - در پی اعلام رسمی استانداری تهران مبنی بر تعطیلی دانشگاه ها در روز شنبه 24 دی 1401 و لغو امتحانات دانشجویان در این روز، معاونت آموزشی دانشگاه تهران زمان جدید برگزاری امتحانات لغوشده را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس اطلاعیه استانداری تهران مبنی بر تعطیلی ادارات، مدارس و دانشگاه های استان تهران در روز شنبه 24 دی ماه 1401 به سبب صرفه جویی در مصرف گاز، معاونت آموزشی دانشگاه تهران از لغو امتحانات دانشجویان در این روز خبر داد.

دکتر محمود کمره ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد: امتحاناتی که بر اساس برنامه ریزی قبلی مقرر بود در روز شنبه 24 دی ماه 1401 برگزار شود، لغو شده و در روز شنبه 8 بهمن ماه در همان ساعت قبلی برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه تهران، بر اساس تقویم آموزشی دانشگاه تهران مقرر بود که امتحانات پایان نیمسال اول 1402 – 1401 در روز پنج شنبه 6 بهمن ماه پایان پذیرد، که به دلیل تعطیلی روز شنبه 24 دی ماه، آخرین روز امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی جاری تغییر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان برگزاری امتحانات لغوشده دانشگاه تهران اعلام شد

زمان برگزاری امتحانات لغوشده دانشگاه تهران اعلام شد