مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 21:552023-01-13سياسي

افتتاح پل «بلیلوند» خرم آباد در آینده نزدیک


پروژه پل «بلیلوند» خرم آباد در آینده نزدیک افتتاح می شود.

- خرم آباد- استاندار لرستان گفت: پروژه پل بلیلوند خرم آباد در آینده نزدیک افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد زیویار امروز جمعه در بازدید از پل بلیلوند ، اظهار داشت: پل بلیوند واقع در حاشیه شهر خرم آباد از جمله پروژه هایی است که به عنوان مطالبه مردم منطقه، عملیات ساخت آن چند سال به طول انجامید.

وی، افزود: با توجه به موقعیت پل و اهمیت آن در تسهیل تردد مردم روستاهای منطقه، طی یک سال گذشته با پیگیری های به عمل آمده عملیات ساخت آن با سرعت بیشتری پیگیری شد.

استاندار لرستان، ادامه داد: این پروژه علیرغم آن که در مصوبات سفر رییس جمهور به استان لحاظ نشده بود، با در نظر گرفتن اهمیت آن برای مردم منطقه، اقدامات لازم در جهت تأمین اعتبار و تسریع در مراحل ساخت پروژه در دستور کار قرار گرفت.

زیویار، تصریح کرد: پروژه پل بلیلوند از سال 97 آغاز شده بود و تا سال 1400 حدود 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در یک سال اخیر با اعتباری که به پروژه تزریق شد پیشرفت فیزیکی آن رشد قابل توجهی داشته و به حدود 90 درصد رسیده است.

وی، اظهار کرد: با توجه به سرعت مناسب احداث پروژه و تخصیص اعتبار آن، انتظار می رود در صورتی که مشکلی به وجود نیاید در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه راهبردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پل «بلیلوند» خرم آباد در آینده نزدیک

افتتاح پل «بلیلوند» خرم آباد در آینده نزدیک