مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 دی 1401 ساعت 22:102023-01-13بين الملل

یک زندانی ایرانی از کویت به کشور منتقل شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم مولایی رییس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری از انتقال یک ایرانی محبوس در زندان های کویت به کشورمان خبر داد، - رییس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری از انتقال یک ایرانی محبوس در زندان های کویت به کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم مولایی رییس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری از انتقال یک ایرانی محبوس در زندان های کویت به کشورمان خبر داد، افزود: انتقال این زندانی در چارچوب موافقت نامه انتقال محکومان بین دو کشور و همچنین در راستای همکاریی های حقوقی و قضایی میان ایران و کویت صورت گرفته است.

مولایی جم گفت: با انتقال زندانیان ایرانی از سایر کشور ها به ایران شاهد بهبود شرایط معیشتی و بازپروری آنان هستیم لذا با همکاری وزارت امور خارجه در تلاش هستیم با توجه به انعقاد موافقت نامه انتقال محکومان با برخی کشورها، ایرانیان محبوس در این کشور ها را برای گذران دوران محکومیت به ایران بازگردانیم.

معاون وزیر دادگستری از تلاش و همکاری وزارت امور خارجه، قوه قضاییه، سازمان زندان ها و دادگستری کل استان خراسان رضوی برای انتقال زندانی محبوس در کویت به کشورمان تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک زندانی ایرانی از کویت به کشور منتقل شد

یک زندانی ایرانی از کویت به کشور منتقل شد