مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 01:102023-01-13اقتصادي

کدام شهرستان خراسان رضوی بیشترین درراه مانده را داشت؟


با ورود سامانه پرفشار سیبری به کشور و تاثیر آن بر آب و هوای خراسان رضوی، از همان دقایق اولیه تمام اعضاء ستاد بحران در شهرهای مختلف به حالت آماده باش درآمده و با حضور شبانه روزی خود در محورهای مواصلاتی به کمک درراه ماندگان شتافتند.

- در این روزها در کنار نیروهای نظامی و کارکنان اتفاقات شرکت های گاز، آب و برق و اعضاء ستاد بحران، نیروهای هلال احمر به عنوان یکی از دستگاه های خدمات رسانی نیز وظیفه سنگین و خطیری در خدمات رسانی بر عهده داشتند زیرا بعضا برخی مواقع باید ساعت ها با پای پیاده، دورافتاده ترین و صعب العبورترین نقاط را برای کمک به هم نوعان می پیمودند.

به رغم اینکه طی چند روز گذشته نیروهای هلال احمر شهرستان های مختلف به حدود 1500 نفر خدمات رسانی داشتند اما بر اساس آمارهای ارائه شده هلال احمر گناباد، با خدمات رسانی به حدود بیش از 440 نفر، بیشترین خدمات رسانی را به افراد آسیب دیده و درراه مانده داشته و به آنان کمک رسانی و اسکان اضطراری داشته است.

در همین خصوص رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گناباد به ایسنا گفت: از همان ساعات اولیه نیروهای ما در نقاط مختلف شهرستان از جمله مرقد علامه بهلول در مسیر جاده اصلی استقرار یافتند.

علی برومند خاطرنشان کرد: با همکاری استانداری خراسان رضوی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان چندین مکان پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدام شهرستان خراسان رضوی بیشترین درراه مانده را داشت؟

کدام شهرستان خراسان رضوی بیشترین درراه مانده را داشت؟