مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 02:452023-01-13سياسي

ایران از آرمان فلسطین و آزادی کامل آن حمایت مطلق می کند


دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه ها و دیدارهای خود در سفر به لبنان، با آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه برنامه ها و دیدارهای خود در سفر به لبنان، با آقای زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

دکتر امیرعبدالهیان در این دیدار با تأکید بر اهمیت و جایگاه محوری فلسطین در جهان اسلام، گفت؛ جمهوری اسلامی ایران همه جا با صدای بلند اعلام کرده و می کند که از آرمان فلسطین و آزادی کامل آن حمایت مطلق می کند و هیچ ترسی از بیان آن ندارد.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تأکید بر قدرت و قوت محور مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی و توطئه های نظام سلطه، افزود؛ این موضوع به امری ثابت شده تبدیل گردیده که هر کجا جمهوری اسلامی ایران، مقاومت و فلسطین در کنار یکدیگر باشند، قادر خواهند بود معادلات را تغییر دهند.

دکتر امیرعبداللهیان افزود، رژیم صهیونیستی منشأ و منبع اصلی ایجاد ناامنی و بی ثباتی در منطقه است و ماهیت نژادپرست و افراطی دولت جدید رژیم صهیونیستی نیز بر همگان روشن است و روند عادی سازی برخی کشورهای عربی با این رژیم غاصب و نامشروع، به سوی فروپاشی پیش خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از آرمان فلسطین و آزادی کامل آن حمایت مطلق می کند

ایران از آرمان فلسطین و آزادی کامل آن حمایت مطلق می کند