مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 04:102023-01-14پزشكي

آخرین وضعیت رنگبندی شهر های کشور/ 12 شهر در وضعیت نارنجی


نقشه رنگ بندی کرونایی به فاصله یک هفته به روز شد و بر اساس آن، وضعیت کرونایی کشورمان باز هم بهبود یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شاهد تغییرات معنی دار در وضعیت کرونایی کشورمان هستیم؛ وضعیتی که هنوز هم خوب محسوب می شود اما با توجه به شناسایی سو یه های جدید کرونا در کشور و احتمال شکل گیری موج جدید بیماری، موقتی به نظر می رسد.

{$sepehr_album_49106} با تامل در تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته های گذشته، می توان دریافت که برای نهمین هفته پیاپی، رنگ قرمز (معادل وضعیت بسیار پرخطر ) در نقشه دیده نمی شود؛ هرچند گستره رنگ نارنجی (معادل وضعیت پرخطر ) به میزان محسوسی وسعت یافته و از 4 به 7 شهرستان رسیده است.

نکته نگران کننده آنجاست که شمار شهر های زرد (معادل وضعیت نسبتا پرخطر ) هم روند افزایش داشته و از 62 به 101 شهرستان رسیده است؛ افزایشی چشمگیر و بزرگ که موجب شده آبی ترین وضعیت کرونایی کشور که هفته گذشته رقم خورده بود، از دست برود.

بر اساس نقشه جدید، شمار شهر های آبی، شهر هایی که در وضعیت عادی قرار دارند از 382 به 340 شهرستان کاهش یافته و بدین ترتیب به نظر می رسد همه چیز مهیای شکل گیری موج هشتم شیوع بیماری کووید 19 در ایران است؛ موجی که اگر مراقب باشیم، حتما کوچک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت رنگبندی شهر های کشور/ 12 شهر در وضعیت نارنجی

آخرین وضعیت رنگبندی شهر های کشور/ 12 شهر در وضعیت نارنجی