مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 05:202023-01-14سياسي

توضیح بهزیستی درخصوص حذف ردیف بودجه قانون حمایت از معلولان در لایحه بودجه 1402


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشوردر خصوص برخی اظهارات مبنی بر حذف شدن ردیف بودجه قانون حمایت از حقوق معلولان در لایحه بودجه سال 1402 توضیحاتی ارائه کرد.

- معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشوردر خصوص برخی اظهارات مبنی بر حذف شدن ردیف بودجه قانون حمایت از حقوق معلولان در لایحه بودجه سال 1402 توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لایحه بودجه سال 1402 در حالی روز چهارشنبه (21 دی ماه) توسط دولت سیزدهم به مجلس شورای اسلامی ارائه شد که به دنبال آن اظهاراتی مبنی بر اینکه دولت ردیف بودجه قانون حمایت از حقوق معلولان را در لایحه بودجه 1402 حذف کرده است در فضای مجازی مطرح شد.

علیرضا انجلاسی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی در این باره به ایسنا توضیح داد و گفت: از آنجایی که در لایحه بودجه تقدیمی دولت به مجلس ارقام به صورت کلی آماده است و با توجه به آن که بودجه سازمان از 12 هزار و 300 میلیارد تومان به 16 هزار و600 میلیارد تومان در لایحه بودجه سال آتی رسیده، بنابراین می توان گفت که اعتبار قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت حذف نشده و در سر جمع اعتبارات سال 1401 لحاظ و لایحه بودجه سال 1402 پیش بینی شده است.

انجلاسی البته این نکته را هم اضافه کرد که مبلغ پیش بینی شده با نیازهای افراد دارای معلولیت و اجرای قانون حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح بهزیستی درخصوص حذف ردیف بودجه قانون حمایت از معلولان در لایحه بودجه 1402

توضیح بهزیستی درخصوص حذف ردیف بودجه قانون حمایت از معلولان در لایحه بودجه 1402