مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 08:302023-01-14پزشكي

پذیرش 17 پرستار ایرانی در دوره فلوشیپ سازمان بهداشت جهانی


معاون پرستاری وزارت بهداشت از پدیرفته شدن 17 نفر از معرفی شدگان معاونت پرستاری جهت شرکت در دوره فلوشیپی مراقبت تسکینی، سازمان جهانی بهداشت خبرداد.

- معاون پرستاری وزارت بهداشت از پدیرفته شدن 17 نفر از معرفی شدگان معاونت پرستاری جهت شرکت در دوره فلوشیپی مراقبت تسکینی، سازمان جهانی بهداشت خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وبدا، دکتر عباس عبادی با اعلام این خبر، گفت: در این دوره شش ماهه مجازی که با همت سازمان بهداشت جهانی و تعدادی از انجمن های بین المللی مراقبت تسکینی برگزار می شود، 50 نفر از پرستاران و پزشکان کشورهای مختلف شرکت دارند که حدود یک سوم آن ها را همکاران کشورمان تشکیل می دهند.

وی افزود: این افراد که از مراکز پایلوت معاونت پرستاری جهت تاسیس کلینیک سرپایی مراقبت تسکینی و سایر عرصه های مرتبط از شهرهای مختلف نظیر مشهد، شیراز و اراک انتخاب و معرفی شده بودند، به عنوان پذیرفته شدگان نهایی اعلام شده اند.

دکتر عبادی گفت: دوره فلوشیپ مذکور از 30 ژانویه 2022 آغاز و تا 25 جولای 2023 ادامه دارد که کلیه شرکت کننددگان با رایزنی معاونت پرستاری از پرداخت شهریه معاف شده اند.

دکتر عبادی با تاکید بر اهمیت توانمند سازی نیروی انسانی شاغل در مراکز پایلوت، افزود: برنامه های معاونت پرستاری از سال 1397 تاکنون، شامل برگزاری دوره های حضوری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 17 پرستار ایرانی در دوره فلوشیپ سازمان بهداشت جهانی

پذیرش 17 پرستار ایرانی در دوره فلوشیپ سازمان بهداشت جهانی