مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:002023-01-14بين الملل

السودانی خبر داد: تلاش بغداد برای ازسرگیری مذاکرات ایران و عربستان


 به گزار گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر عراق تأکید کرد که در تفاهمات نیرو های سیاسی عراق برای تشکیل دولت، به وی اختیارات لازم برای مذاکره با آمریکا جهت هماهنگی درباره نحوه حضورشان و مأموریتشان در عراق داده شده است.

- نخست وزیر عراق با اعلام اینکه ایران و عربستان از روند مذاکرات استقبال می کنند از تلاش عراق برای ازسرگیری این مذاکرات در آینده نزدیک در بغداد خبر داد.

 به گزار گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق تأکید کرد که در تفاهمات نیرو های سیاسی عراق برای تشکیل دولت، به وی اختیارات لازم برای مذاکره با آمریکا جهت هماهنگی درباره نحوه حضورشان و مأموریتشان در عراق داده شده است.

محمد شیاع السودانی در مصاحبه با شبکه دویچه وله آلمان گفت که تفاوت تفاهم اخیر عراق و زیمنس با تفاهمات پیشین در تأمین بودجه لازم برای اجرای پروژه های زیمنس است.

نخست وزیر عراق افزود: پس از این یادداشت تفاهم شاهد امضای قرارداد هایی در بغداد خواهیم بود.

وی اصلی ترین مانع بهبود وضعیت برق در عراق در سال های گذشته را فساد و سوءمدیریت و مشکلات امنیتی دانست و گفت که عراق در سال 2013 پیشرفت خوبی در تولید برق کرده بود، اما حمله داعش آن دستاورد ها را بر باد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السودانی خبر داد: تلاش بغداد برای ازسرگیری مذاکرات ایران و عربستان

السودانی خبر داد: تلاش بغداد برای ازسرگیری مذاکرات ایران و عربستان