مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:052023-01-14اقتصادي

اجرای 60 پروژه عمرانی در بخش مرکزی ساوه با 300 میلیارد ریال اعتبار


مدیرعامل تعاونی دهیاری های بخش مرکزی ساوه گفت: افزون بر 60 پروژه عمرانی از ابتدای سال جاری در روستاهای بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال انجام شده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرعامل تعاونی دهیاری های بخش مرکزی ساوه گفت: افزون بر 60 پروژه عمرانی از ابتدای سال جاری در روستاهای بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال انجام شده است.

پوریا بصیرت در گفت وگو با ایسنا، افزود: در یکسال گذشته در بخش مرکزی ساوه احداث سه سالن ورزشی در روستاهای احمدآباد با پیشرفت فیزیکی فعلی 80 درصدی، الوسجرد 50 درصد و سقانلیق که به تازگی کلنگ آن بر زمین زده شده، در دستور کار قرار دارد و با بهره برداری از این پروژه ها حدودا سه هزار متر مربع به سرانه ورزشی شهرستان در بخش مرکزی افزوده خواهد شد.

وی به افزود: انجام جدول گذاری به متراژ 50 هزار متر، 30 هزار متر آسفالت از دیگر اقداماتی است که طی یک سال گذشته در بخش مرکزی صورت گرفته است که موجب تقویت فضای امیدواری و نشاط در روستاها شده و باید دهیاران و شوراهای اسلامی نیز برای تحقق مطالبات مردم مجاهدت کنند.

بصیرت، خواستار تخصیص اعتبارات ویژه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام روستاهای بخش مرکزی شد و افزود: افزون بر 60 پروژه عمرانی از ابتدای سال جاری در روستاهای بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 60 پروژه عمرانی در بخش مرکزی ساوه با 300 میلیارد ریال اعتبار

اجرای 60 پروژه عمرانی در بخش مرکزی ساوه با 300 میلیارد ریال اعتبار