مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:052023-01-14ورزشي

وزنه برداری اصفهان غرق در مشکلات/ میله و صفحه های سالن استان مفقود شد!


وزنه بردار سابق تیم ملی ایران مشکلات متعددی که در وزنه برداری اصفهان وجود دارد را بازگو و عنوان کرد: به خاطر بلاتکلیفی هیات، کسی پیگیر میله و صفحه های مفقود شده در سالن اصلی این استان نیست.

- وزنه برداری اصفهان غرق در مشکلات/ میله و صفحه های سالن استان مفقود شد! وزنه بردار سابق تیم ملی ایران مشکلات متعددی که در وزنه برداری اصفهان وجود دارد را بازگو و عنوان کرد: به خاطر بلاتکلیفی هیات، کسی پیگیر میله و صفحه های مفقود شده در سالن اصلی این استان نیست.

   رشید شریفی در گفت و گو با ایسنا درباره اینکه گفته می شود هالتر و صفحه های خانه وزنه برداری اصفهان مفقود شده و در فضای مجازی برای فروش گذاشته شده است، بیان کرد: قبلا آقای فدوی رییس هیات وزنه برداری استان اصفهان بود که من مسئول کمیته فنی هیات بودم.

چند نفر علیه او نامه امضا کردند و آقای علی مرادی رییس وقت فدراسیون نیز مخالف او بود و در نهایت استعفا کرد.

پس از تغییر و تحولات در هیات و تا زمانی که انتخابات برگزار شود، چند ماه زمان برد و در این میان گفته شد که میله و صفحه های خانه وزنه برداری اصفهان (سالن اصلی وزنه برداری اصفهان) مفقود شده است.

یعنی وقتی رییس بعدی هیات که آقای محمدی بود، هیات را تحویل گرفت، میله و صفحه الیکو در خانه وزنه برداری اصفهان وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزنه برداری اصفهان غرق در مشکلات/ میله و صفحه های سالن استان مفقود شد!

وزنه برداری اصفهان غرق در مشکلات/ میله و صفحه های سالن استان مفقود شد!