مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:052023-01-14اجتماعي

آموزش مردم و مدیران در شرایط بحرانی؛ فاکتوری غفلت شده و نیازمند توجه


فرماندار سربیشه بر آموزش مدیران دستگاه ها و شهروندان برای مواجهه و برون رفت از شرایط بحرانی تاکید کرد و گفت: تاکنون به آموزش شهروندان و مدیران برای ارتقای آمادگی در شرایط سخت و بحرانی توجه جدی نشده است.

- آموزش مردم و مدیران در شرایط بحرانی؛ فاکتوری غفلت شده و نیازمند توجه ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار سربیشه بر آموزش مدیران دستگاه ها و شهروندان برای مواجهه و برون رفت از شرایط بحرانی تاکید کرد و گفت: تاکنون به آموزش شهروندان و مدیران برای ارتقای آمادگی در شرایط سخت و بحرانی توجه جدی نشده است.

محمدرضا لکزایی در گفت وگو با ایسنا از آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرستان سربیشه برای سرمای پیش رو خبر داد و گفت: با توجه به هشدارهای ستاد بحران استان در رابطه با ادامه بارندگی ها، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به رفع یخ زدگی سطح جاده های کوهستانی و آمادگی تمامی خودروهای سنگین اقدام لازم را به عمل آورد.

وی افزود: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه های اجرایی باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

فرماندار سربیشه به آمادگی و همکاری دهیاران و بخشداران اشاره کرد و گفت: بخشداران و دهیاران نسبت به ارائه گزارش افراد در راه مانده یا محاصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مردم و مدیران در شرایط بحرانی؛ فاکتوری غفلت شده و نیازمند توجه

آموزش مردم و مدیران در شرایط بحرانی؛ فاکتوری غفلت شده و نیازمند توجه