مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:102023-01-14ورزشي

درخواست تحریم گلف ایر به دلیل تبلیغ سفر به تل آویو


تبلیغ شرکت هواپیمایی گلف ایر برای خرید بلیط تخفیفی سفر به سرزمین های اشغالی از این شرکت، با موج خشم و اعتراض کاربران در شبکه های اجتماعی همراه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از العهد ، راه اندازی تخفیف پروازهای شرکت هواپیمایی گلف ایر بحرین به منظور جشن پیروزی تیم ملی بحرین در رقابت های جام خلیج فارس که در عراق برگزار شد، خشم کاربران توییتر و وبلاگ نویسان فیس بوک را برانگیخت و برخی از آنها خواستار تحریم این شرکت شدند.

گلف ایر با انتشار توییتی تبلیغاتی برای تشویق به سفر به سرزمین های اشغالی نوشت: پیروزی تیم ملی کشورمان(بحرین) در بیست و پنجمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی کشور های عرب حاشیه خلیج فارس 2022 شب گذشته در بصره عراق را با برخورداری از 15 درصد تخفیف در پرواز به امان، قاهره، تل آویو یا کازابلانکا(الدار البیضاء) جشن بگیرید.

گلف ایر برای اولین بار در 30 سپتامبر 2021 در چارچوب مجموعه ای از توافقات سیاسی و تجاری گسترده ای که بحرین با رژیم اشغالگر صهیونیستی امضا کرده بود و پس از عادی سازی روابط بین آنها در سال 2020، پروازهای مستقیم به تل آویو را آغاز کرد.

یکی از این توییت ها در واکنش به توییت گلف ایر آورده است: اگر خجالت نمی کشی هر کاری می خواهی بکن.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تحریم گلف ایر به دلیل تبلیغ سفر به تل آویو

درخواست تحریم گلف ایر به دلیل تبلیغ سفر به تل آویو