مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:402023-01-14بين الملل

آوارگی و شرایط دشوار زندگی برای افغان های تخلیه شده توسط انگلیس


مقامات بریتانیا هنوز برای بیش از 9000 پناهجوی افغان مسکن فراهم نکرده اند؛ بسیاری از آنها مستقیماً پس از تسلط طالبان به بریتانیا آورده شده اند.

- مقامات بریتانیا هنوز برای بیش از 9000 پناهجوی افغان مسکن فراهم نکرده اند؛ بسیاری از آنها مستقیماً پس از تسلط طالبان به بریتانیا آورده شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آناتولی، هزاران شهروند افغان که در ارتش بریتانیا و سایر ارگان ها خدمت می کردند، به همراه خانواده هایشان از افغانستان تخلیه شدند که بزرگترین تخلیه نظامی بریتانیا در بیش از 70 سال گذشته گزارش شده است.

اگرچه اکثریت بیش از 21000 پناهجو در حال حاضر در مکان های اقامتی قرار گرفته اند، تقریبا نیمی از پناهجویان هنوز در هتل ها گیر کرده اند بر اساس آخرین آمار ارائه شده توسط وزارت کشور انگلیس، 9242 نفر در 63 هتل در سراسر بریتانیا مستقر هستند و حدود نیمی را کودکان تشکیل می دهند.

بریتانیا در دو هفته پس از تسلط طالبان بر افغانستان در اواسط اوت 2021، حدود 18000 نفر از جمله بیش از 6000 تبعه بریتانیا را تخلیه کرد.

اما پس از پایان تخلیه، هزاران نفر همچنان از کشور فرار کردند و برای طرح اسکان شهروندان افغان درخواست کردند.

برخی از این افغان ها به تنهایی وارد بریتانیا شدند و برای یکی از این طرح ها درخواست دادند، در حالی که برخی دیگر درخواست های خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آوارگی و شرایط دشوار زندگی برای افغان های تخلیه شده توسط انگلیس

آوارگی و شرایط دشوار زندگی برای افغان های تخلیه شده توسط انگلیس