مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:502023-01-14ورزشي

سنگ مسابقات انتخابی جهان پیش پای ایران/ وضعیت پیچیده نوشاد


مسابقات تنیس روی میز انتخابی قهرمانی جهان در حالی به پایان رسید که با تجربه ترین بازیکن اعزامی ایران به این رقابت ها با ناکامی در کسب سهمیه، - وضعیت پیچیده ای برای ورود به مسابقات پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فدراسیون جهانی تنیس روی میز که از سال 2021 اقدام به تغییر شیوه برگزاری مسابقات و کاهش تعداد بازیکنان شرکت کننده به 128 بازیکن گرفت، برای نخستین بار و به منظور تعیین نفرات شرکت کننده در رقابت های 2023 انفرادی، دوبل و میکس دوبل برگزاری مسابقات انتخابی را در برنامه قرار داد.

این مسابقات در سطح قاره آسیا با حضور 56 بازیکن از کشورهای مختلف به میزبانی قطر آغاز شد و در حالی روز گذشته به کار خود پایان داد که سهم ایران از اعزام 4 بازیکن، کسب 3 سهمیه انفرادی و 2 سهمیه دوبل شد ویک ناکامی بزرگ! نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و امین احمدیان نمایندگان تنیس روی میز ایران در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان بودند که در دو بخش دوبل و انفرادی با حریفان شان رقابت کردند.

در بخش دوبل دور از پیش بینی نبود که ترکیب برادران عالمیان همراه با احمدیان و هدایی حداکثر سهمیه ممکن را برای تنیس روی میز ایران کسب کنند.

در بخش انفرادی اما نتایج بعضا دور از انتظار و به نوعی غافل گیرکننده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ مسابقات انتخابی جهان پیش پای ایران/ وضعیت پیچیده نوشاد

سنگ مسابقات انتخابی جهان پیش پای ایران/ وضعیت پیچیده نوشاد