مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 10:552023-01-14سياسي

پاسداشت مقام زن در جهاددانشگاهی استان یزد


مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز گرامیداشت مقام زن با حضور بانوان جهاددانشگاهی استان یزد برگزار شد.

- ایسنا/یزد مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و روز گرامیداشت مقام زن با حضور بانوان جهاددانشگاهی استان یزد برگزار شد.

محمدرضا دهقانی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در این مراسم پاسداشت که امروز شنبه 24 دیماه در سالن امفی تئاتر جهاددانشگاهی برگزار شد، ضمن تبریک این مناسبت ارزشمند، گفت: قطعاً نامگذاری ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) به عنوان روز زن صرفاً به دلیل زن بودن آنحضرت اتفاق نیفتاده بلکه به دلیل صدیقه بودن، مرضیه بودن و سایر ویژگی ها و خصلت های برازنده ی آنحضرت است.

وی افزود: این روز بهانه ای برای الگو گرفتن و حرکت کردن در مسیر الگوبرداری از صفات عالیه و ویژگی های حضرت زهرا(س) برای کسب جایگاه های متعالی در زندگی است.

دهقانی در ادامه نقش زنان در جامعه را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: قطعاً نقش زنان شاغل در خانه و خانواده به مراتب دشوارتر از مسئولیت آنان در فعالیت شغلی آنهاست.

رییس جهاددانشگاهی یزد در پایان این حرکت کردن را لازمه فعالیت در جهاددانشگاهی خواند و گفت: سازمان نباید در وضعیت فعلی باقی بماند لذا باید به سمت تعالی حرکت کرد و در این مسیر باید مرد و زن دست در دست هم برای تحقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداشت مقام زن در جهاددانشگاهی استان یزد

پاسداشت مقام زن در جهاددانشگاهی استان یزد