مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:002023-01-14حوادث

مرگ 2 نفر بر اثر گازگرفتگی در خراسان رضوی / ‏38‬ نفر مصدوم شدند


مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خراسان رضوی 2 نفر جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد علیشاهی اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خراسان رضوی 2 نفر جان خود را از دست دادند و 38 نفر نیز دچار مسمومیت شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه این حوادث گازگرفتگی در 14 حادثه جداگانه در شهرستان های خراسان رضوی رخ داده است، افزود: 9 مورد از این حوادث گازگرفتگی در خیابان های حر، طبرسی شمالی، خواجه ربیع، موسوی قوچانی، شهرک قدس، بلوار فردوسی، پنجتن، سیدی و میرزا کوچک خان مشهد، 2 مورد در روستاهای قلعه نو و گنبدلی شهرستان سرخس، یک مورد در شهرک امام حسین (ع) تایباد، یک مورد در روستای نرمانی سفلی از توابع بخش رضویه شهرستان مشهد و یک مورد در روستای کورده از توابع بخش مرکزی شهرستان مشهد رخ داده است.

وی ادامه داد: در 13 مورد از این حوادث گازگرفتگی 38 نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند که 22 نفر از آنان توسط پرسنل فوریت های پزشکی در محل درمان شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ 2 نفر بر اثر گازگرفتگی در خراسان رضوی / ‏38‬ نفر مصدوم شدند

مرگ 2 نفر بر اثر گازگرفتگی در خراسان رضوی / ‏38‬ نفر مصدوم شدند