مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:052023-01-14سياسي

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان(عج) یزد در دهه فجر


سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر یزد از آغاز عملیات عمرانی طرح تقاطع غیرهمسطح حضرت صاحب الزمان(عج) با سرمایه گذاری بالغ بر 120 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

- آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان(عج) یزد در دهه فجر ایسنا/یزد سخنگو و نائب رییس شورای اسلامی شهر یزد از آغاز عملیات عمرانی طرح تقاطع غیرهمسطح حضرت صاحب الزمان(عج) با سرمایه گذاری بالغ بر 120 میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام سید ناصر حیدری در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورا پیرامون این خبر، گفت: با توجه به درخواست های شهروندان و بار ترافیکی سنگین در محدوده بلوار مدرس و دهه فجر، در راستای کاهش بار ترافیکی، طرح اجرای تقاطع زیرگذر میدان صاحب الزمان(عج) در کمیسیون بودجه مطرح و نهایتاً با موافقت اعضای شورا، این طرح با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان به تصویب رسید که در جلسه امروز با اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار، برای تسریع در اجرای آن موافقت شد.

به گفته وی، طرح تقاطع غیر هم سطح حضرت صاحب الزمان (عج) بصورت زیرگذر و به عنوان تکمیل کنند، رینگ شهری خواهد بود.

سخنگو و نائب رییس شورا تاکید کرد: خوشبختانه طرح مذکور در شورای ترافیک تصویب شده و مدیر اجرای طرح نیز مشخص و مقرر شده ظرف مدت یک سال به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان(عج) یزد در دهه فجر

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح صاحب الزمان(عج) یزد در دهه فجر