مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:052023-01-14سياسي

ویراستی نرم افزاری مستقل برای رساندن صدای ملت ها


عضو شورای عالی فضای مجازی معتقد است: سکوی ویراستی، نرم افزاری مستقل برای رساندن صدای ملت ها به جهانیان است، این نرم افزار دارای امکانات بسیار خوبی است و با تلاش جوانان ایرانی راه اندازی شده است.

- " ویراستی" نرم افزاری مستقل برای رساندن صدای ملت ها عضو شورای عالی فضای مجازی معتقد است: سکوی ویراستی، نرم افزاری مستقل برای رساندن صدای ملت ها به جهانیان است، این نرم افزار دارای امکانات بسیار خوبی است و با تلاش جوانان ایرانی راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه اجتماعی ویراستی که چند ماهی است آغاز به کار کرده، طراحی شبیه به شبکه اجتماعی توییتر دارد و می توان از آن به عنوان توییتر بومی یاد کرد.

شباهت های طراحی و تجربه کاربری ویراستی با توییتر آنقدر زیاد است که حتی لوگوی آن یادآور پرنده آبی توییتر است.

شروع فعالیت این شبکه اجتماعی بومی تقریبا با اعمال محدودیت برای دو پلتفرم خارجی در ایران و تاکیدها برای ورود کاربران به پلتفرم های داخلی جهت کاهش نیاز آن ها به پلتفرم های خارجی، همزمان شده اگرچه مدیرعامل ویراستی در گفت و گو با یک رسانه هرگونه حمایت دولتی را مقطع کنونی رد کرده است.

مهدی انجیدنی-مدیرعامل ویراستی- معتقد است این محصول یک توییتر بومی نیست تا کاربران در آن مطلب بومی بنویسند بلکه دنبال این هستند تا زیرساخت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویراستی نرم افزاری مستقل برای رساندن صدای ملت ها

ویراستی نرم افزاری مستقل برای رساندن صدای ملت ها