مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 11:252023-01-14اجتماعي

مجوز ساخت مسکن در بمو نداده ایم/فارس 29 درصد از سال هوای پاک داشته است


مجوزی از سوی این اداره کل برای اختصاص بخشی از پارک ملی بمو برای احرای طرح نهضت ملی مسکن صادر نشده و اگر صحبتی بوده در حد گمانه زنی بوده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل محیط زیست فارس گفت: مجوزی از سوی این اداره کل برای اختصاص بخشی از پارک ملی بمو برای احرای طرح نهضت ملی مسکن صادر نشده و اگر صحبتی بوده در حد گمانه زنی بوده است.

عطا پورشیرزاد شنبه 24 دیماه در یک کنفرانس خبری که به مناسبت هفته ملی هوای پاک برگزار شد، بیان کرد: هوای پاک و آلودگی هوا با گذشت زمان و با توجه به تغییر شرایط اقلیمی و توسعه های انسانی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

او با بیان اینکه تحقق هوای پاک فراتر از یک شعار است، تصریح کرد: هوای پاک، حق مسلم مردم است و تا اراده ملی نباشد هوای پاک تحقق پیدا نمی کند و حقوق عامه حفظ نمی شود.

مدیرکل محیط زیست فارس با بیان اینکه این اراده ملی هم در دستگاه های متولی و هم مردم باید وجود داشته باشد، تاکید کرد: فرهنگ سازی، تنویر افکار عمومی تقویت و رفتار اجتماعی توسط خود مردم از بهترین راهکارها برای تخقق هوای پاک است.

پورشیرزاد همچنین منبع آلودگی کلانشهر شیراز را منابع متحرک(خودروها) ذکر و عنوان کرد: در کاهش استفاده روزمره از خودرو، بهسازی و به روز رسانی ناوگان عمومی موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ساخت مسکن در بمو نداده ایم/فارس 29 درصد از سال هوای پاک داشته است

مجوز ساخت مسکن در بمو نداده ایم/فارس 29 درصد از سال هوای پاک داشته است