مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:052023-01-14اجتماعي

محصولات کشاورزی در خطر سرمازدگی/هوای سرد در هرمزگان ماندگار است


هواشناسی استان هرمزگان اعلام کرد: امروز«شنبه» نیز ماندگاری هوای سرد بویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات استان پیش بینی می شود.

- بندرعباس - هواشناسی استان هرمزگان اعلام کرد: امروز شنبه نیز ماندگاری هوای سرد بویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات استان پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: شب گذشته (23 دی ماه) شهر سردشت بشاگرد نیز با ثبت سه درجه پس از حاجی آباد سردترین منطقه استان بود، جزایر سیری و بوموسی نیز با 19 درجه سانتی گراد به عنوان گرم ترین مناطق هرمزگان بودند و در بندرعباس نیز دمای 8 درجه سانتی گراد ثبت شد.

امروز شنبه 24 دی ماه تا ظهر فردا کماکان استان هرمزگان تحت تاثیر فعالیت سامانه پرفشار سرد و وزش بادهای نسبتاً شدید شمال شرقی قرار دارد، امروز (بویژه در ساعات صبح تا ظهر) در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی استان همچنین تنگه هرمز، نقاطی از دریای عمان و شرق خلیج فارس وزش بادهای نسبتاً شدید شمال شرقی پیش بینی می شود و آب های تنگه هرمز، نقاطی از دریای عمان و شرق خلیج فارس نیز مواج می شود.

بیشینه سرعت باد به بیش از 40 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به محدوده 150 سانتیمتر می رسد و وزش این بادها تا ظهر یکشنبه تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات کشاورزی در خطر سرمازدگی/هوای سرد در هرمزگان ماندگار است

محصولات کشاورزی در خطر سرمازدگی/هوای سرد در هرمزگان ماندگار است