مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:202023-01-14پزشكي

کرونا نگران کننده تر از آنفلوانزا شده است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در شرایطی که آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 افزایش محسوسی داشته است می توان گفت که کرونا از آنفلوانزا نگران تر شده است.

- ایسنا/مرکزی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در شرایطی که آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 افزایش محسوسی داشته است می توان گفت که کرونا از آنفلوانزا نگران تر شده است.

دکتر علی علیمحمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه وضعیت ابتلا به بیماری کووید 19 در هفته ای که گذشت نسبت به هفته قبل از آن تغییر چندانی نداشته است، اظهار کرد: در طول یک هفته گذشته 25 بیمار کرونایی در کل استان شناسایی شده که از این تعداد 10 بیمار بستری شده و تحت درمان در مراکز درمانی قرار گرفتند که حال عمومی آنها مساعد است.

وی در خصوص احتمال وقوع پیک جدید کرونایی گفت: خوشبختانه تاکنون پیک جدید کرونایی اتفاق نیفتاده است و بدیهی است شیوع بیماری و افزایش آمار مبتلایان بستگی به رفتار جامعه دارد و اگر پروتکل های بهداشتی رعایت شود طبیعی است که پیک جدیدی شکل نخواهد گرفت.

این مقام مسئول در علوم پزشکی اراک با اشاره به استقبال ضعیف مردم استان مرکزی از واکسیناسیون کرونا گفت: انتظار می رفت با توجه به احتمال وقوع پیک جدید کرونا آمار مراجعه به مراکز واکسیناسیون افزایش یابد اما این اتفاق نیفتاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا نگران کننده تر از آنفلوانزا شده است

کرونا نگران کننده تر از آنفلوانزا شده است