مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:352023-01-14سياسي

فارس به عنوان خاستگاه گل نرگس معرفی شد


رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اهدای گل نرگس به وزیر جهاد کشاورزی، این استان را به عنوان خاستگاه گل نرگس معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیدعبدالوهاب نقیب در حاشیه برگزاری نمایشگاه جامع کشاورزی ایران در نشست صمیمی وزیر جهاد کشاورزی با مدیران روابط عمومی سراسر کشور شرکت کرد.

وی در خصوص این نشست، گفت: با توجه به نگاه وزیر جهاد کشاورزی به جایگاه روابط عمومی و اهمیت اطلاع رسانی، باید با انگیزه مضاعف و در حد متعالی برای انجام این رسالت گام برداشت.

نقیب اظهار کرد: در این نشست وزیر جهاد کشاورزی دستور داد که شورای عالی رسانه در استان ها به ریاست مدیر روابط عمومی استان ها و با فرماندهی استانی توسط رییس سازمان جهاد کشاورزی ایجاد شود.

به گفته نقیب؛ نقش موثر رسانه در تنظیم بازار، حمایت رسانه در اجرای الگوی کشت از دیگر مواردی بود که وزیر جهاد کشاورزی در این نشست به آن پرداخت.

رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به اعتقاد عالی ترین مقام وزرات جهاد کشاورزی هر چه در حوزه روابط عمومی هزینه شود، هزینه نبوده بلکه سرمایه است و به کاهش هزینه های سازمان کمک می کند و همچنین افزایش اعتماد مردم را در پی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس به عنوان خاستگاه گل نرگس معرفی شد

فارس به عنوان خاستگاه گل نرگس معرفی شد