مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 12:402023-01-14بين الملل

هری: ترسیدم همه چیز را در کتاب بنویسم


شاهزاده هری می گوید که« از بیم آنکه پدر و برادرش هرگز او را نبخشند، تصمیم گرفته برخی از جزییات را در کتاب خاطراتنش منتشر نکند.

» - شاهزاده هری می گوید که از بیم آنکه پدر و برادرش هرگز او را نبخشند، تصمیم گرفته برخی از جزییات را در کتاب خاطراتنش منتشر نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هری نوه کوچکتر الیزابت دوم و فرزند چالز سوم (پادشاه کنونی بریتانیا و پرنسس دایانا) در مصاحبه با دیلی تلگراف اعتراف کرده که متن اولیه کتاب خاطراتش که اخیرا با عنوان Spare منتشر شده، دو برابر طولانی تر بوده است و بسیاری از جزییاتی که در نهایت ویرایش شد، هم مربوط به پدر و برادرش بود.

او با بیان این که پیش نویس اول متفاوت و 800 صفحه بود و آنچه اکنون منتشر شده به 400 صفحه کاهش یافته است، گفت: مطالب کافی برای نوشتن یک کتاب خاطرات دیگر نیز در اختیار داشتم اما اتفاقاتی به خصوص بین من و برادرم و تا حدودی بین من و پدرم افتاده است که من نمی خواهم دنیا بداند، چون فکر نمی کنم آنها هرگز مرا ببخشند بنابراین کار دشوار، بیرون آوردن این مطالب از پیش نویس اولیه کتابم بود.

کتاب خاطرات هری با عنوان Spare در حالی از روزسه شنبه هفته گذشته در بریتانیا به فروش رفت، که پیش از آن نسخه های آن به طور تصادفی در اسپانیا به فروش رفت و به شدت مورد توجه قرار گرفت و حواشی فراوانی ایجاده کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هری: ترسیدم همه چیز را در کتاب بنویسم

هری: ترسیدم همه چیز را در کتاب بنویسم