مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:102023-01-14ورزشي

نفت آبادان با تاوارس و مدیریت فعلی در لیگ برتر می ماند؟


به نظر می رسد نفت به خاطر بلاتکلیفی مالکیتی و نداشتن یک مدل مدیریتی متعارف، دچار روزمرگی، تعارفات، رودربایستی ها و مدیریت سلیقه ای شده است.

- ایسنا/خوزستان یک کارشناس فوتبال گفت: به نظر می رسد نفت به خاطر بلاتکلیفی مالکیتی و نداشتن یک مدل مدیریتی متعارف، دچار روزمرگی، تعارفات، رودربایستی ها و مدیریت سلیقه ای شده است.

کامل شریفی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: صنعت نفت آبادان در حالی نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر را با کسب 10 امتیاز از 15 بازی با مجموع 2 پیروزی و تنها 2 امتیاز از مجموع بازی های خانگی پشت سرگذاشت که تمام هواداران و علاقه مندان خود را نسبت به آینده تیم شان نگران کرده است.

وی افزود: بعد از اخراج زود هنگام رضا پرکاس و پس از آن فیروز کریمی که هر دو در مجموع 11 بازی هدایت تیم محبوب آبادانی را داشتند، باشگاه صنعت نفت چاره کار را برای نجات تیم در استخدام یک مربی خارجی برزیلی یافت و ادسون تاوارز برزیلی را از هفته دهم مسابقات به استخدام در آورد.

سرمربی برزیلی نفت نیز در اولین اقدام سیستم بازی تیم را از دفاع 4 نفره به دفاع 3 نفره تغییر داد و آرایش خط هافبک را مانند دوران اسکوچیچ به شکل مربع دفاعی هجومی یعنی دو هافبک دفاعی در عقب و دو هافبک هجومی پشت تک مهاجم تیم که در بازی نخست ابتدا آقای تاوارس با مها جم هدف واقعی یعنی عماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت آبادان با تاوارس و مدیریت فعلی در لیگ برتر می ماند؟

نفت آبادان با تاوارس و مدیریت فعلی در لیگ برتر می ماند؟