مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:202023-01-14سياسي

500 خانواده قزوینی، متقاضی فرزندخواندگی هستند


500 خانواده قزوینی، متقاضی فرزندخواندگی هستند.

با توجه به اینکه، سیاست های بهزیستی و استان تسریع در روند اعطای فرزندخواندگی است، - ایسنا/قزوین مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: 500 خانواده قزوینی، متقاضی فرزندخواندگی هستند.

با توجه به اینکه، سیاست های بهزیستی و استان تسریع در روند اعطای فرزندخواندگی است، لذا در صورت مهیا شدن شرایط این امر در کمترین بازه زمانی صورت می گیرد.

علی دهباشی پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی 9 سال گذشته، از سال 1392 لغایت 1400 بالغ بر 200 فرزند بدسرپرست و بی سرپرست به زوجین متقاضی فرزند پذیر از سوی اداره کل بهزیستی استان قزوین واگذارشده است.

وی بابیان اینکه، تعداد فرزندان موجود در بهزیستی کمتر از تعداد متقاضیان فرزندخواندگی است، افزود: 500 خانواده قزوینی، متقاضی فرزندخواندگی هستند.

با توجه به اینکه، سیاست های بهزیستی و استان تسریع درروند اعطای فرزندخواندگی است، لذا در صورت مهیا شدن شرایط این امر در کمترین بازه زمانی صورت می گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین، عنوان کرد: فرزندان بهزیستی با توجه به شرایط خود در 2 گروه بدسرپرست و بی سرپرست قرارگرفته اند که گام اول در خصوص واگذاری کودکان بدسرپرست اخذ حکم عدم صلاحیت والدین و یا ولی قهری طفل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 خانواده قزوینی، متقاضی فرزندخواندگی هستند

500 خانواده قزوینی، متقاضی فرزندخواندگی هستند