مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:252023-01-14اجتماعي

تمامی راه های ایلام باز است/ تردد خودروها در ایلام روان و عادی است


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: عملیات برف روبی و نمک پاشی برای تردد خودرو ها توسط نیروهای راهداری در حال انجام و ترافیک در سطح جاده های استان به صورت روان و عادی است.

- سید زاهدین چشمه خاور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 32 گروه تیم عملیاتی از راهداری ایلام با تعداد 229 دستگاه ماشین آلات در کنار سایر دستگاه ها و پلیس راه در اجرای رزمایش ترافیکی زمستانی به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی افزود: از رانندگانی که قصد عبور از راه های ارتباطی استان را دارند در خواست داریم قبل از سفر نسبت به ایمنی خودرو خود، به خصوص بخاری و برف پاک کن ها اطمینان حاصل کرده و باک وسیله نقلیه خود را نیز پر کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: عملیات برف روبی و نمک پاشی برای تردد خودرو ها توسط نیروهای راهداری در ر حال انجام است و ترافیک در سطح جاده های استان به صورت روان و عادی است اما با توجه به بارش باران در اکثر نقاط و بارش برف در محورهای کوهستانی چون تونل آزادی و قلاجه می طلبد رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

پایان پیام/  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی راه های ایلام باز است/ تردد خودروها در ایلام روان و عادی است

تمامی راه های ایلام باز است/ تردد خودروها در ایلام روان و عادی است