مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:302023-01-14سياسي

زیرساخت های دانشگاهی در بوشهر تقویت می شود


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری صورت گرفته، زیرساخت های دانشگاهی در بوشهر تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به نشست خود با وزیر علوم اظهار داشت: این نشست برای پیگیری مطالبات و نیازمندی های مراکز آموزش عالی استان بوشهر از جمله دانشگاه خلیج فارس به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی استان بوشهر و دانشگاه فنی و حرفه ای استان برگزار شد.

وی ادامه داد: دانشگاه خلیج فارس نیازمندی هایی در حوزه تأمین تجهیزات و تکمیل خوابگاه هایی دانشجویی داشت، با وزیر علوم صحبت کردیم، قرار شد طی تفاهم نامه ای با استانداری بوشهر به صورت 50 - 50 اعتباری تا سقف 50 میلیارد تومان برای دانشگاه های استان در نظر بگیرند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در همان جلسه با استاندار بوشهر صحبت شد و ایشان موافقت کردند 25 میلیارد تومان را از منابع استانی تأمین کنند.

وی گفت: از این مبلغ تا سقف 15 میلیارد برای تکمیل زیرساخت ها و توسعه دانشکده فنی امام خامنه ای در نظر گرفته خواهد شد.

همچنین وزیر محترم دستور دادند علاوه بر اعتبار 50 میلیارد تومانی، 5 میلیارد تومان نیز مستقلاً برای تکمیل پروژه های حائز اهمیت دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های دانشگاهی در بوشهر تقویت می شود

زیرساخت های دانشگاهی در بوشهر تقویت می شود