مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:302023-01-14سياسي

بهره مندی 70درصد از زندانیان زن از ارفاقات قانونی


در پی دستور رییس دستگاه و با اقدامات صورت گرفته در 15 استان کشور، 70 درصد از زندانیان زن توانستند از تسهیلات و ارفاقات قانونی بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، روز دوشنبه (19 دی) بود که حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در نشست شورای عالی قوه قضاییه به مسئولان و مراجع ذیربط قضایی دستور داد، با توجه به در پیش بودن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) تمهیدات لازم را برای آزادی و بهره مندی از ارفاقات قانونی در قبال آن دسته از زندانیان واجد شرایط فراهم آورند.

رییس عدلیه تاکید کرد: این آزادی و بهره مندی از ارفاقات قانونی صرفاً شامل محکومان زندانی واجد شرایط نشود، بلکه چنانچه برای یک متهم قرار بازداشت موقت صادر شده و وجوه منتهی به بازداشت موقت او منتفی شده، نسبت به تجدیدنظر در قبال قرار صادره برای او اقدام شود تا او ولو یک روز یا نصف روز زودتر به آغوش خانواده خود بازگردد.

رییس قوه قضاییه گفت: همچنین مسئولان و مراجع ذیربط قضایی به برکت میلاد پربرکت پیش رو، در صورت لزوم و امکان، تسهیلاتی را در قبال آن دسته از افراد که قادر به تأمین قرار صادره برای خود نیستند، فراهم آورند.

رییس دستگاه قضا تصریح کرد: در مواردی ممکن است مقام ذیربط قضایی حسب محتوای یک گزارش دریافتی از مرجعی رسمی، قرار سنگینی را برای یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 70درصد از زندانیان زن از ارفاقات قانونی

بهره مندی 70درصد از زندانیان زن از ارفاقات قانونی