مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:402023-01-14اجتماعي

آماده باش سراسری هلال احمر/ مراکز عملیات اضطراری فعال شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال احمر از آماده باش سراسری تمام امکانات و توان امدادی هلال احمر برای مقابله با سرمای بی سابقه در کشور و امدادرسانی به حادثه دیدگان و در راه ماندگان احتمالی خبر داد و تاکید کرد: - هلال احمر ازآماده باش سراسری هلال احمر و فعال شدن مراکز عملیات اضطراری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی هلال احمر از آماده باش سراسری تمام امکانات و توان امدادی هلال احمر برای مقابله با سرمای بی سابقه در کشور و امدادرسانی به حادثه دیدگان و در راه ماندگان احتمالی خبر داد و تاکید کرد: مردم و مسافران در صورت بروز حادثه با شماره 112 تماس بگیرند.

با کاهش شدید دما در کشور، انسداد راه ها و تعطیلی ادارات و مدارس برخی شهر های کشور در روز شنبه 24 دی ماه، مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر از آمادگی کامل توان عملیاتی این جمعیت برای امدادرسانی به حادثه دیدگان ناشی از سوانح جوی خبر داد.

موسوی گفت:نجاتگران حاضر در تمامی پایگاه های امداد و نجات جاده ای آماده باش هستند و هم اکنون در بسیاری از گردنه های برف گیر، عملیات رهاسازی خودرو ها و اسکان اضطراری در راه ماندگان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش سراسری هلال احمر/ مراکز عملیات اضطراری فعال شد

آماده باش سراسری هلال احمر/ مراکز عملیات اضطراری فعال شد