مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 13:452023-01-14اقتصادي

قطع گاز در برخی شهرهای خراسان رضوی به دلیل افت فشار


مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی از قطع گاز در برخی شهرهای این استان به دلیل افت فشار خبر داد.

- حسن افتخاری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به طول موج سرما گفت: مدیریت مصرف گاز در 48 ساعت آینده بسیار مهم است، اکنون در شهرستان ها به صورت موردی افت فشار گاز داریم که در حال رفع است.

وی با اشاره به اینکه اگر بعضاً قطعی هایی در شهرستان ها اتفاق می افتد و گزارش می شود به دلیل افت فشار گاز است، تصریح کرد: قطعی گاز در شهرهای خراسان رضوی به صورت گسترده نیست، بلکه به صورت پراکنده است که تلاش می شود هر چه سریع تر رفع شود.

افتخاری فشار خطوط گاز در برخی از شهرهای استان را در حداقل ممکن اعلام کرد و گفت: بحمدالله با تلاش های صورت گرفته شب گذشته ایستگاه تقلیل فشار یکی از محلات شهر تربت جام که به صورت موردی دچار افت فشار و مشکل فنی شده بود با تمهیدات اتخاذ شده و هماهنگی با مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران پس از یک ساعت برطرف شد.

وی با اعلام اینکه میزان مصرف گاز در خراسان رضوی به مرز هشدار رسیده است، از شهروندان خواست ضمن پیوستن به پویش یک اتاق گرم، صرفه جویی لازم را داشته باشند و وسایل گرمایشی اضافه را خاموش کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: مشترکانی که دچار قطعی گاز شده اند، از دست کاری رگولاتور و تجهیزات گازرسانی خودداری نمایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع گاز در برخی شهرهای خراسان رضوی به دلیل افت فشار

قطع گاز در برخی شهرهای خراسان رضوی به دلیل افت فشار