مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 14:202023-01-14سياسي

گلایه فرماندار میناب از کمبود آمبولانس


کمبود آمبولانس برای شهر میناب که موقعیت کانونی نسبت به مناطق پیرامونی خود دارد، یک معضل اساسی است و از مجلس انتظار داریم این مسأله را پیگیری و رفع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید سلحشور فرماندار ویژه شهرستان میناب امروز در دیدار با رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبودها و نیازهای لازم در حوزه بهداشت و درمان شهرستان میناب اظهار کرد: شهرستان میناب تنها شهرستانی است که بیش از 260 نقطه روستایی دارد که از این حیث شباهت خاصی به استان سیستان و بلوچستان دارد.

وی افزود : جنس همه مشکلات ما در همه حوزه ها به خصوص بهداشت درمان جنس روستایی است ، و اساسا نگاه وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه در تقسیم  منابع و امکانات درمناطق روستایی متناسب با وضعیت ما نیست و آن استاندارد های لازم و تعریف شده نسبت به جمعیت منطقه پاسخگوی نیازهای ما نمی شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: این مناطق ، مناطقی هستند که تکثر نقاط جمعیتی و روستایی بسیار زیاد است که در این حال شاید جمعیتی که در برخی از مناطق وجود دارد پاسخگوی آن استاندار تعریف شده نمی شود.

سلحشور عنوان کرد: جنس مشکلات موجود شرق هرمزگان بسیار شبیه به استان سیستان و بلوچستان است که  علیرغم همه تلاشهای متولیان امر در دانشگاه علوم پزشکی استان مردم این من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه فرماندار میناب از کمبود آمبولانس

گلایه فرماندار میناب از کمبود آمبولانس