مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 14:252023-01-14اجتماعي

پرونده امتحانات نهایی پس فردا بسته می شود/ مسئولان: هیچ سوالی لو نرفت


پرونده برگزاری امتحانات نهایی با همه حواشی که در پی انتشار سوالات دقایقی پس از شروع آزمون در کانال های تلگرامی طی دوهفته اخیر به همراه داشت، - پرونده امتحانات نهایی پس فردا بسته می شود/ مسئولان: هیچ سوالی لو نرفت پرونده برگزاری امتحانات نهایی با همه حواشی که در پی انتشار سوالات دقایقی پس از شروع آزمون در کانال های تلگرامی طی دوهفته اخیر به همراه داشت، پس فردا (دوشنبه 26 دی ماه) بسته می شود و به اذعان مسئولان آموزش و پرورش، امتحانات در امنیت کامل برگزار شده و هیچ سوالی قبل از شروع آزمونها لو نرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم روزانه و بزرگ سالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته های شاخه نظری دوره دوم متوسطه اعم از متقاضیان ترمیم معدل از روز سوم دی ماه آغاز شده و پس فردا، 26 دی ماه به پایان می رسد.

248 هزار و 903 داوطلب در 1202 حوزه امتحانی در روزهای گذشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این در حالی بود که در روزهای گذشته اخباری پیرامون انتشار سوالات از سر جلسه امتحان در کانال های تلگرامی، درست چند دقیقه بعد از شروع جلسه، منتشر شد.

وزارت آموزش و پرورش صبح امروز امکان بازدید خبرنگاران از یک حوزه امتحانی در منطقه 17 آموزش و پرورش را جهت مشاهده فرایند برگزاری آزمون و نحوه تامین امنیت آن فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده امتحانات نهایی پس فردا بسته می شود/ مسئولان: هیچ سوالی لو نرفت

پرونده امتحانات نهایی پس فردا بسته می شود/ مسئولان: هیچ سوالی لو نرفت