مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 14:352023-01-14دانش

مرجعیت علمی دانشگاه کردستان مطلوب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات صبح در آیین معارفه رییس دانشگاه کردستان با بیان اینکه عدالت توزیع منابع مالی دانشگاه ها عملیاتی می شود، - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین تکریم و معارفه روسای دانشگاه کردستان گفت: مرجعیت علمی دانشگاه کردستان بسیار مطلوب است و امتیازات ویژه این دانشگاه می تواند مبنای پیشرفت های آینده استان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات صبح در آیین معارفه رییس دانشگاه کردستان با بیان اینکه عدالت توزیع منابع مالی دانشگاه ها عملیاتی می شود، اظهار کرد: آیین نامه جذب نخبگان در شورای عالی انقلاب فرهنگی در دست تصویب است تا خارج از فراخوان به عنوان عضو هیات علمی جذب دانشگاه شوند.

زلفی گل گفت: برای اعضای هیات علمی جوان در پنج سال اول استخدامی به مدت سه سال 60 میلیون تومان گرنت (وام بلاعوض) پرداخت می شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اضافه کرد: پایه های تشویقی اعضای هیات علمی به 60 ارتقا یافته و سالانه سه پایه تشویقی برای هر عضو ممکن است.

وی با بیان اینکه جذب استاد محور استعداد های درخشان در دستور کار است، ادامه داد: جهش علمی در دانشگاه ها بر مبنای عملکرد، اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرجعیت علمی دانشگاه کردستان مطلوب است

مرجعیت علمی دانشگاه کردستان مطلوب است