مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 14:552023-01-14حوادث

آزادسازی 10 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در شهرستان ری


فرمانده انتظامی شهرستان ری از آزاد سازی 10 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در روستاهای شهرستان ری خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش اراضی تصرف شده را 100 میلیارد ریال برآورد کردند.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: حفظ و حراست از بافت های کشاورزی از اولویت های اصلی مجموعه انتظامی است و مبارزه با زمین خواران و سودجویان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی به دریافت خبر تصرف اراضی کشاورزی و زراعی توسط تعدادی افراد سودجو در روستاهای شهرستان ری و آغاز تحقیقات پلیسی در این زمینه اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی با مراجع قضایی و کارشناسان اداره جهاد کشاورزی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه کارشناسان ارزش اراضی تصرف شده را 100 میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در بازدید از این زمین ها مشخص شد، افراد سودجو 10 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی به وسیله سیم خاردار و دیوار کشی محصور کرده اند.

جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مراجع قضایی اراضی و زمین های کشاورزی و زراعی را رفع تصرف کرده و متهمان دستگیر شده نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 10 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در شهرستان ری

آزادسازی 10 هزار مترمربع اراضی کشاورزی در شهرستان ری