مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 15:052023-01-14اجتماعي

آمادگی کامل مدیریت شهری منطقه 5 در ایام سرد پیش روی


شهردار منطقه 5 تهران از آماده باش مدیریت شهری در ایام سرد پیش روی خبر داد و گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل، شهروندان به فوریت به سامانه مدیریت شهری 137 تماس حاصل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احسان شریفی با اشاره به سرما و بارش برف پیش روی از آمادگی کامل مدیریت شهری در ایام سرد پیش روی خبر داد و گفت: همه همکاران ما در آماده باش کامل هستند و تمامی معابر و شریان های ترافیکی سطح محدوده منطقه 5 تهران مورد ارزیابی و پایش دقیق است.

واحدهای موتوری و مجهز ما در معابر پر خطر و پر بارش بر اساس تجربیات گذشته نیز مستقر هستند و به اجرای وظیفه خواهند پرداخت.

شهردار منطقه 5 تهران با بیان این نکته که در این ایام ضرورت دارد تا ما ضمن صرفه جویی در انرژی، از ترددهای غیر ضروری جدا پرهیز کنیم، اظهار کرد: امیدواریم با همراهی شهروندان و تلاش خادمین مدیریت شهری، هیچ گونه مشکلی در تردد شهروندان و در معابر اصلی و فرعی منطقه رخ ندهد.

وی در پایان تلفن 137 پلاس را آماده دریافت پیام های مردمی معرفی کرد و گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل، شهروندان به فوریت به سامانه مدیریت شهری 137 تماس حاصل کرده و همکاران ما در اسرع وقت با حضور در محل، در جهت بررسی و رفع مشکلات احتمالی اقدام خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل مدیریت شهری منطقه 5 در ایام سرد پیش روی

آمادگی کامل مدیریت شهری منطقه 5 در ایام سرد پیش روی