مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 15:402023-01-14اقتصادي

اجرای روکش آسفالت محور گلپایگان - خمین با 22 میلیارد تومان اعتبار


رییس اداره راهداری شهرستان گلپایگان از اجرای روکش و بهسازی آسفالت محور گلپایگان خمین به طول 9 کیلومتر با هزینه 22 میلیارد تومانی خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راهداری شهرستان گلپایگان از اجرای روکش و بهسازی آسفالت محور گلپایگان خمین به طول 9 کیلومتر با هزینه 22 میلیارد تومانی خبر داد.

محمد فیضی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محور مواصلاتی گلپایگان -خمین به دلیل وسعت خرابی، شیب بسیار تند و وجود قوس های ممتد و متوالی برای ایمنی بیشتر افرادی که از این محور تردد می کنند نیازمند بهسازی بود.

این پروژه که در حال حاضر توسط پیمانکار در حال انجام است نیازمند 22 میلیارد تومان اعتبار است که 6 میلیارد تومان آن از محل اعتبارات ملی و 16 میلیارد تومان هم از اعتبارات استانی سفر رییس جمهور به استان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: تاکنون در این محور 15 میلیارد تومان توسط پیمانکار هزینه شده، اما متاسفانه به دلیل عدم تخصیص اعتبارات در سال جاری، هیچ پرداختی به پیمانکار نداشتیم.

در محور گلپایگان خمین به دلیل بارش برف نمک پاشی انجام می شود که نمک سبب تخریب رویه آسفالت می شود، اما برخی از محورهای دیگر هم نیازمند بهسازی است که امیدواریم با تلاش های فرماندار و نماینده گلپایگان در مجلس اعتبار ریالی آنها نیز تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای روکش آسفالت محور گلپایگان - خمین با 22 میلیارد تومان اعتبار

اجرای روکش آسفالت محور گلپایگان - خمین با 22 میلیارد تومان اعتبار