مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:052023-01-14پزشكي

عبور از موج هشتم کرونا جز با مشارکت مردم ممکن نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که عبور از موج هشتم شیوع کروناویروس، جز با مشارکت و تداوم همکاری مردم در رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، - امکانپذیر نیست.

دکتر سید وحید حسینی در نشست شنبه 24 دی ستاد دانشگاهی مدیریت بیماری کووید19 در شیراز، با اشاره به سرعت انتشار بالای سویه جدید اُمیکرون، عبور از موج هشتم کروناویروس نیازمند تداوم مشارکت و همکاری مطلوب مردم فارس با مجموعه سلامت استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در کنار انجام به موقع واکسیناسیون دانست.

او با اعلام آمادگی مجموعه سلامت فارس برای مقابله با موج جدید این بیماری، از مردم استان فارس خواست تا برای عبور از موج هشتم کروناویروس با کمترین آسیب، اقداماتی شامل تزریق دُز یادآور واکسیناسیون علیه کروناویروس، رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی و همچنین شست و شوی مرتب دست ها را به عنوان یک راهکار محافظتی و پیشگیرانه، جدی بگیرند.

حسینی افزود: از ابتدای شیوع پاندمی کروناویروس در کشور و به تبع آن استان فارس، تلاش، جهاد و از خودگذشتگی مدافعان سلامت و مشارکت و همراهی و همیاری مردم استان توانست فارس را در مدیریت و کنترل بیماری کووید 19 در کشور به عنوان یک الگوی موفق معرفی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبور از موج هشتم کرونا جز با مشارکت مردم ممکن نیست

عبور از موج هشتم کرونا جز با مشارکت مردم ممکن نیست