مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:102023-01-14اجتماعي

آماده باش 308 دستگاه ماشین آلات تخصصی برف روب در پایتخت


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده باش 308 دستگاه ماشین آلات تخصصی برف روب و 35 دستگاه ماشین آلات دیگر در سایت های پشتیبان طی امروز و فردا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا شرفی از آماده باش صددرصدی تمامی ماشین آلات سازمان پسماند از هفته گذشته و بنا به درخواست مناطق خبر داد و افزود: حدود 308 دستگاه ماشین آلات تخصصی برف روب اعم از خودروی بزرگراهی مجهز به تیغه برف روب، کامیونت های نمک پاش تیغه دار و کامیونت نمک پاش بزرگراهی در سازمان پسماند وجود دارد که با اولویت مناطق برف گیر میان مناطق 22گانه تقسیم بندی شده اند.

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد ناوگان خودرویی سازمان پسماند در مناطق برف گیر تقسیم شده است، عنوان کرد: همچنین 35 دستگاه ماشین آلات در سایت های پشتیبانی وجود دارد که در مواقع ضروری بنا به درخواست مناطق، جهت کمک رسانی به منطقه مورد نظر اعزام می شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ضمن اشاره به آماده باش این ماشین آلات تا صبح امروز جهت خدمت رسانی گفت: امشب هم باتوجه به اعلام شرایط زرد (برودت هوا و کاهش دما) از سوی ستاد مدیریت بحران، نیروها همچنان در حالت آماده باش خواهند بود.

به گفته شرفی، هواشناسی از ساعت 3 بامداد بارش برف را پیش بینی کرده که خودروها با دستور کار مناطق 22 گانه در حالت آماده باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 308 دستگاه ماشین آلات تخصصی برف روب در پایتخت

آماده باش 308 دستگاه ماشین آلات تخصصی برف روب در پایتخت