مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:102023-01-14سياسي

بازدید رییس کل دادگستری کرمان از صنایع خودروسازی شرق استان


رییس کل دادگستری استان کرمان در بازدید از صنایع خودروسازی شرق استان گفت: دستگاه قضایی استان در پنج سال اخیر از بیکار شدن 21 هزار کارگر، تکنیسین و متخصص جلوگیری کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در بازدید از صنایع خودروسازی منطقه ویژه ارگ بم افزود: صنایع خودروسازی یک صنعت و ظرفیت بسیار مهمی در استان و کشور هستند و در وضعیت خودرویی کنونی که در کشور وجود دارد، فعالیت این واحدهای تولیدی از نظر ارزآوری و تامین نیازهای خودرویی کشور بسیار با اهمیت است.

 وی ادامه داد: صنایع خودروسازی مجموعه بسیار بزرگ و تاثیرگذاری در استان هستند که در بازدیداز این واحدها تلاش می شود که مشکلات و موانع پیش روی آنها شناسایی شود.

 نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان تصریح کرد: یکی از اهداف بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، شناسایی مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه تولید، بازاریابی و فروش و تعیین راهکارهای رفع آنها در ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی است تا این واحدها بتوانند به بهترین شکل ممکن به فعالیت خود ادامه دهند.

 وی یادآور شد: براساس پیگیری های ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در طول پنج سال گذشته از بیکار شدن 21 هزار نیروی کارگر، متخصص و تکنیسین جلوگیری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس کل دادگستری کرمان از صنایع خودروسازی شرق استان

بازدید رییس کل دادگستری کرمان از صنایع خودروسازی شرق استان