مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:202023-01-14اجتماعي

مردم الگوی مصرف را رعایت کنند/ ضرورت صرفه جویی


استاندار سمنان با بیان اینکه به دلیل افزایش مصرف گاز و برودت هوا، کلاس های درس استان غیرحضوری هستند، گفت: دانش آموزان از طریق نرم افزار شاد درس خواهند خواهند.

- سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه مصرف گاز در استان سمنان و کشور همزمان با برودت هوا افزایش یافته است، تاکید کرد: به دلیل اینکه گاز بخش خانگی استان قطع نشود در ستاد مدیریت بحران استانداری مصوب شد تا ادارات و نهادهای اداری استان به استثنای دستگاه های خدماتی تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه در حوزه آموزش و پرورش نیز تصمیم بر آن شد تا فعالیت مدارس به صورت غیرحضوری دنبال شود، ابراز کرد: دانش آموزان از طریق نرم افزار شاد درس خواهند خواهند.

مدیریت مصرف استاندار سمنان با بیان اینکه با توجه به اینکه سمنان در مسیر خط انتقال گاز به استان های گلستان و خراسان رضوی و شمالی قرار دارد و باید شرایط به نحوی مدیریت شود که مردم این مناطق نیز با کمبود گاز روبرو نشوند، گفت: در این راستا، تصمیم بر آن شد تا مدارس و ادارات با تغییراتی روبرو شوند.

هاشمی با بیان اینکه بازدیدی از دستگاه های اجرایی و همچنین شرکت گاز استان سمنان داشتیم، بیان کرد: آمارها نشان می دهد که خوشبختانه بسیاری از دستگاه ها، مدیریت خوب مصرف را اجرا کردند همچنین همکاری مردم نیز خوب بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم الگوی مصرف را رعایت کنند/ ضرورت صرفه جویی

مردم الگوی مصرف را رعایت کنند/ ضرورت صرفه جویی