مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:202023-01-14ورزشي

بازگشت تیم حذف شده لیگ بسکتبال به جدول مسابقات!


با وجود حکم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال مبنی بر حذف توفارقان از جدول مسابقات و در پی نشست برگزار شده امروز، این تیم مجدد وارد جدول رقابت ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار هفته گذشته تیم توفارقان در هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال منجر به تشکیل کمیته انضباطی برای این تیم و حتی کنار گذاشتن از جدول مسابقات شد اگرچه به فاصله چند ساعت بعد از این حکم و اطلاع رسانی در مورد آن، تصمیم دیگری پیرامون این تیم گرفته شد.

سرمربی توفارقان هفته گذشته و در رقابب با صنایع هرمزگان در حالیکه یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود در اعتراض به برخی مسائل حاشیه ای بازیکنان خود را از زمین خارج کرد.

همین مسئله باعث ثبت باخت فنی برای این تیم شد.

این در حالی بود که توفارقان در هفته سوم به دلیل امتناع از سفر به گرگان و انجام بازی برابرشهرداری گرگان متحمل باخت فنی شده بود.

بر همین اساس و با احتساب دو باخت برای توفارقان آذرشهر، کمیته انضباطی رای به کنار گذاشتن این تیم از لیگ برتر داد اما به دنبال اعتراضات مطرح در این زمینه، امروز در نشست هیات رییسه سازمان لیگ تصمیم دیگری در این زمینه اتخاذ شد.

نصرالله جعفریان رییس سازمان لیگ بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: طبق آیین نامه در صورتیکه تیمی در زمین بازی حاضر نشود متحمل باخت فنی می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت تیم حذف شده لیگ بسکتبال به جدول مسابقات!

بازگشت تیم حذف شده لیگ بسکتبال به جدول مسابقات!