مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:302023-01-14بين الملل

هشدار ساف درباره طرح صهیونیستی تخریب املاک فلسطینی


سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) درباره خطرات گسترش طرح های تخریب ساختمان ها و تأسیسات فلسطینی در کرانه باختری به نفع توسعه شهرک سازی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کمیته مقاومت در برابر دیوار حایل و شهرک سازی در سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در گزارشی اعلام کرد که کابینه جدید رژیم صهیونیستی برای تشدید محاصره و تخریب ساختمان های فلسطینی تلاش می کند.

این کمیته افزود که سال گذشته شاهد ثبت رقم بی سابقه در تعداد اخطاریه های تخریب ساختمان ها در کرانه باختری به ویژه در قدس اشغالی بوده است به گونه ای که سال گذشته 1220 مورد اخطاریه ثبت شده حال آنکه در سال 2021 تعداد اخطاریه ها 875 و در سال 2020 نیز تعداد اخطاریه های ثبت شده 736 مورد است.

بنابر گزارش خبرگزاری معا، مسئولان رژیم صهیونیستی از سال 2015 تا امروز 5820 اخطاریه تخریب ساختمان ها و تأسیسات فلسطینی را تحویل داده اند که هدف از آن محدود کردن ساخت و سازها، توسعه و رشد طبیعی در اراضی فلسطینی است.

در این گزارش آمده است که اخطاریه های تخریب یکی از ابزارهای رژیم صهیونیستی برای محاصره فلسطینیان و ممانعت آن ها از توسعه عمرانی به ویژه در مناطق (ج) تحت حاکمیت کامل این رژیم است که 61‍ درصد مساحت کرانه باختری را تشکیل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ساف درباره طرح صهیونیستی تخریب املاک فلسطینی

هشدار ساف درباره طرح صهیونیستی تخریب املاک فلسطینی