مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:452023-01-14ورزشي

کاهش مساحت زمین ورزشی حیدرکلا بابل به 10 هکتار/ پیشرفت 70 درصدی زمین دوومیدانی


نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیمه کاره ماندن ساخت مجموعه ورزشی حیدرکلا، گفت: زمین ورزشی حیدرکلا 16 هکتار است که 6 هکتار آن تصرف شده و تنها 10 هکتار از آن باقیمانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس شهرستان بابل، مهدی سعادتی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه تخصصی دوومیدانی حیدرکلا بابل با بیان اینکه بابل دارای ظرفیت بالقوه و بالفعلی در عرصه ورزشی برخوردار است،  اظهار کرد: بابل امروز به عنوان المپیکی ترین شهر ایران شناخته می شود و چهره های مطرح ورزشی در سطح کشور دارد اما امکانات ورزشی این شهرستان اصلا متناسب با این ظرفیت ها نیست.

وی افزود: در حوزه ورزشی پرجمعیت ترین شهرستان استان مازندران از یک استادیوم ورزشی استاندارد به ویژه در عرصه فوتبال برخوردار نیست و عقب ماندگی ها در این عرصه آنقدر زیاد است که تیم های ورزشی این شهرستان باید در استادیوم های ورزشی شهرستان های همجوار مسابقات خود را برگزار کنند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیمه کاره ماندن ساخت مجموعه ورزشی حیدرکلا، اظهار کرد: زمین ورزشی حیدرکلا 16 هکتار است که 6 هکتار آن تصرف شده و تنها 10 هکتار از آن باقیمانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مساحت زمین ورزشی حیدرکلا بابل به 10 هکتار/ پیشرفت 70 درصدی زمین دوومیدانی

کاهش مساحت زمین ورزشی حیدرکلا بابل به 10 هکتار/ پیشرفت 70 درصدی زمین دوومیدانی