مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 16:552023-01-14سياسي

صندوق محیط زیست کارایی چندانی ندارد/نباید منبع آلودگی جدیدی به اراک تحمیل شود


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس این شرایط باید پایش شود که منبع آلودگی جدیدی در شهر ایجاد نشود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس این شرایط باید پایش شود که منبع آلودگی جدیدی در شهر ایجاد نشود.

دکتر علی اکبر کریمی 24 دیماه در جریان بازدید از اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی، با اشاره به اینکه مقوله محیط زیست در واقع یک موضوع راهبردی است که با همه فعالیت ها مرتبط و درگیر است، اظهار کرد: برخورداری از محیط زیست پاک و سالم در حوزه هوا، خاک و آب و شرایط محیطی، برای حیات بشر یک الزام است و هر فعالیتی ملزم به رعایت الزامات زیست محیطی است تا تخریبی بر جا نگذارد.

وی افزود: تجارب بشریت اثبات کرده است فعالیت های مخرب محیط زیست در وهله اول به خود بشر ضربه می زند، بر این اساس در دنیا و کشورهای صنعتی روند اصلاح فعالیت ها را شاهدیم و تاکید ویژه ای بر محیط زیست دارند و تعارض بین صنعت و سایر فعالیت ها با محیط زیست را در قالب یک چارچوب ضابطه مند حل کرده و صنعت را به شکلی توسعه داده اند که کمترین زیان را برای محیط زیست نداشته باشد.

کریمی با اشاره به وضعیت هوای اراک، بیان کرد: در جانمایی و انتخاب فعالیت ها، توجه به الزامات محیط زیست و کارشناسی دقیق ضرورت دارد، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق محیط زیست کارایی چندانی ندارد/نباید منبع آلودگی جدیدی به اراک تحمیل شود

صندوق محیط زیست کارایی چندانی ندارد/نباید منبع آلودگی جدیدی به اراک تحمیل شود