مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 17:152023-01-14بين الملل

مفتی عمان: هدف کابینه افراطی نتانیاهو، اشغال مسجدالاقصی است


مفتی اعظم عمان در بیانیه ای آزادی فلسطین و مسجدالاقصی را دِینی بر گردن همه امت اسلامی دانست که تا زمان تحقق آن از عهده آنها برداشته نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، احمد بن حمد الخلیلی مفتی اعظم عمان امروز شنبه ضمن صدور بیانیه ای آزادی فلسطین و مسجدالاقصی را دِینی بر گردن همه امت اسلامی دانست که تا زمان تحقق آن از عهده آنها برداشته نمی شود.

وی افزود: گرایش کابینه راستگرای افراطی رژیم صهیونیستی به سوی اشغال مسجدالاقصی است، در این راستا تجاوزات خود را علیه قبله اول مسلمانان تشدید کرده و حریم آن را نقض می کنند، آنها با ایجاد ممانعت برای فلسطینی ها در مسجدالاقصی به ایجاد یک جنگ مذهبی دامن می زنند و احساسات مسلمانان جهان را نادیده می گیرند.

وی تاکید کرد: در این شرایط امت اسلامی باید در صفی واحد در مواجهه با تجاوزات اشغالگران قرار گیرد و به تمام قوا از مقاومت فلسطینی ها در مسجدالاقصی حمایت کند تا در نهایت فلسطین و مسجدالاقصی از اشغال صهیونیست ها رهایی یابد.

مفتی اعظم عمان اخیرا نیز در موضعی قاطع، از طرح توسعه تحریم‎ها علیه رژیم صهیونیستی که اخیرا در مجلس عمان به تصویب رسیده، اعلام پشتیبانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مفتی عمان: هدف کابینه افراطی نتانیاهو، اشغال مسجدالاقصی است

مفتی عمان: هدف کابینه افراطی نتانیاهو، اشغال مسجدالاقصی است