مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 17:152023-01-14سياسي

نقش آفرینی پلیس زن در برخورد با ناهنجاری ها و برقراری امنیت


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بانوان پلیس ما باید در همه عرصه ها و مأموریت های خود با حجاب و عفاف حضور پیدا کنند، گفت: باید چهره واقعی پلیس زن معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسین رحیمی در همایش پلیس زن فاطمی با گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و با گرامیداشت مقام زن و ولادت رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره)، گفت: یکی از بخش های بسیار مهمی که در جامعه وجود دارد و به نوعی بیش از نیمی از جمعیت ما را تشکیل می دهند زنان هستند که باید به آن نگاه ویژه ای شود آن هم در جامعه که حرکت آن به سوی اقامه حکومت اسلامی و دینی است که تاکنون گام های بلندی در این رابطه برداشته شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: مجموعه پلیس نیمی از اساسی ترین ماموریت هایش برخورد با آسیب های اجتماعی است که کاری بسیار بنیادین و خطیر است که در انجام این مهم ضرورت دارد که از وجود زنان عفیف و پاکدامن استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه باید الگوی درست، واقعی و عملیاتی و عملی از زن پلیس مسلمان و متعهد را به جامعه معرفی کنیم که این خود کاری بسیار بزرگ و سنگین است، اظهار کرد: باید چهره واقعی پلیس زن معرفی شود، زن پاکدامن و نجیبی که در عرصه های مختلف برخورد با ناهنجاری های اجتماعی و برقراری امنیت نقش آفرین و مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آفرینی پلیس زن در برخورد با ناهنجاری ها و برقراری امنیت

نقش آفرینی پلیس زن در برخورد با ناهنجاری ها و برقراری امنیت