مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 17:202023-01-14اقتصادي

پرداخت 417 میلیارد ریال عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها


مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: امسال بیش از 417 میلیارد ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری، دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان سلطانیه واریز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فیروز شکوری، مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان در دیدار با نماینده ولی فقیه در شهرستان سلطانیه با ارائه گزارشی از عملکرد امور مالیاتی طی 9 ماه از سال 1400 اعلام اظهار کرد: طی این مدت بیش از 417 میلیارد ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده  به حساب شهرداری، دهیاری ها و روستاهای فاقد دهیاری شهرستان سلطانیه واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان تصریح کرد: از این مبلغ  سهم شهرداری ساطانیه از این میزان بیش از 108 میلیارد ریال بوده و سهم دهیاری های شهرستان نیز بالغ بر 303 میلیارد ریال بوده و روستاهای فاقد دهیاری  شهرستان هم تا پایان آذر ماه نزدیک به 6 میلیارد ریال دریافت کرده اند.

امام جمعه سلطانیه با تاکید بر لزوم رعایت مودی مداری و تکریم ارباب رجوع از سوی کارمندان دولت بیان داشت: تکریم مودیان علاوه بر ایجاد حس رضایتمندی در مراجعین، سبب پیشرفت هرچه بهتر و سریعتر امور نیز خواهد شد.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظیفه خطیر کارمندان امور مالیاتی اظهار داشت: سختی کار در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 417 میلیارد ریال عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها

پرداخت 417 میلیارد ریال عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری ها