مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 17:452023-01-14اقتصادي

مصرف گاز استان اصفهان به 50 میلیون مترمکعب رسید


 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از صرفه جویی 2 میلیون و 400 هزار متر مکعب گاز طی چهار روز اخیر در این استان خبرداد و گفت: روزانه در این استان 50 میلیون مترمکعب گاز مصرف می شود.

- ابوالقاسم عسکری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته و همکاری خوب مردم، در استان روزانه به طور متوسط 600 هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده ولی مردم همچنان باید گاز را با نهایت دقت مصرف کنند.

وی با بیان اینکه مصرف گاز استان در روزهای اخیر به روزانه 50 میلیون متر مکعب رسیده است، گفت: در چهار روز گذشته 2 میلیون و 400 هزار متر مکعب گاز صرفه جویی شده که به طور متوسط روزانه 600 هزار متر مکعب گاز صرفه جویی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اضافه کرد: از چهارشنبه تا جمعه بیش از هزار بازرسی از ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی صورت گرفت که 300 مورد آن اعمال قانون شدند.

عسکری به مصرف روزانه بیش از 700 میلیون متر مکعب گاز در کشور اشاره کرد و گفت: شرکت گاز پویشی به نام یک اتاق گرم برای هر ساختمان را برای فرهنگسازی و صرفه جویی گاز در فصل سرما راه اندازی کرده تا با مدیریت گاز به دیگر هموطنان به ویژه در شمال کشور گاز رسانی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای این پویش منجر به صرفه جویی 75 درصدی گاز در هر خانه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف گاز استان اصفهان به 50 میلیون مترمکعب رسید

مصرف گاز استان اصفهان به 50 میلیون مترمکعب رسید