مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 دی 1401 ساعت 17:502023-01-14اقتصادي

زنجیره تولید و توزیع گوشت قرمز در کرمانشاه نیازمند اصلاح است


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار مصرفی مردم گفت: زنجیره تولید و توزیع گوشت قرمز در کرمانشاه نیازمند اصلاح است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالوحید محمدی ظهر شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمانشاه که با حضور مدیران دستگاه های عضو برگزار شد، اظهار کرد: استان کرمانشاه در زمینه تنظیم بازار گوشت مرغ موفق عمل کرد و حذف برخی واسطه ها از چرخه تولید، تأمین عرضه، به منطقی شدن قیمت ها در بازار کمک کرد.

وی افزود: با هم افزایی و همراهی دستگاه های استان می توان این تجربه موفق را در بازار گوشت قرمز هم به اجرا گذاشت تا این کالاهای مهم با قیمت مناسب تری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: جهاد کشاورزی باید یک برنامه مدون پیرامون ساماندهی میدان دام، کشتارگاه ها و اصلاح شبکه توزیع ارائه دهد تا پس از تصویب در کارگروه سریعاً اجرایی شود.

محمدی خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلایل مختلف طی این سال ها واسطه ها در بازار دام سبک کرمانشاه نقش پر رنگی داشته اند و همین موضوع باعث افزایش قیمت دام زنده شده است.

وی تاکید کرد: در این زمینه باید با مدیریت جهاد کشاورزی یک مجموعه ضوابط قانونی بر میدان دام زنده حاکم شود و با حذف برخی واسطه ها به تعادل بازار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره تولید و توزیع گوشت قرمز در کرمانشاه نیازمند اصلاح است

زنجیره تولید و توزیع گوشت قرمز در کرمانشاه نیازمند اصلاح است